Sitemizde şuan toplam 2593 film bulunmaktadır.

Çelik Adam – Man of Steel izle

0

144.797 Kişi İzledi
BENZER FILMLER
Bay Billi (Sir Billi) izle
0 Kişi İzledi izlenme
8. Bölge (Territory 8) izle
0 Kişi İzledi izlenme
Bahis Borcu (Stretch) izle
0 Kişi İzledi izlenme
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Çelik Adam – Man of Steel izle” filminde 30 Yorum bulunuyor.
  1. Umut - 11 ay önce demiş ki:

    inanılmaz bir şey bunu 2013 de sinemalarda izlemiştim çıkar çıkmaz süper filmdi bidaha izledim bayıldım
    inanılmaz örümcak adam2 yede gitcem :O

  2. Batuhan Özgenç - 1 sene önce demiş ki:

    Emeğe yazık diyorsunuz ama aslında size yazık. Admin’e çok teşekkür ederim. Son zamanlarda çoğu sitede filmi izlemeyi bırak fragmanını bile göremiyoruz. Bu aralar film sitesi olarak tek beğendiğim sitesiniz umarım böyle devam edersiniz. Emeğiniz için teşekkürler.

    • Ad-min e - 1 sene önce demiş ki:

      Merhaba, teşekkürler güzel yorumunuz ve anlayışınız için, Adminler olarak iyi seyirler dileriz =)

  3. flynn035 - 1 sene önce demiş ki:

    kusura bakmayın ne ses ne de gürültü bu filmlere yorumu neye göre atıyorsunuz anlamış degilim emege yazık zaman kaybından başka bişi yok arkadaşalar.!!!

  4. Kunter - 2 sene önce demiş ki:

    O değil de gemi gemiyle tokuştu Karadelik açıldı. Herkes girdi karadeliğe Komutan ZOD giremedi. Ne delikmiş be…

  5. zelal baykal - 2 sene önce demiş ki:

    filme süper diye yorum atmışlar bide 😀 film açılmıyor ne biçim site bu mal gibi bide reklamı kapatın açılır diyorsunuz pardon da ‘süper ya bu film’ diye yorumları siz mi attınız?

    • Ad-min e - 2 sene önce demiş ki:

      http://www.habirefilmizle.com/dns-degistirme/ linkini bir kontrol edin isterseniz, ayrıca linkler çalışıyor yalnızca baştan 2. tek part’ta sorun yaşayabilirsiniz onun da alternatifini ekleyeceğim. Reklamı kapatın açılır da demiyoruz, eğer izlediğiniz videoda yavaşlama probleminiz var ise reklamları kapatabilirsiniz hızlanacaktır diyoruz. Süper diye yorumları da biz atmıyoruz zaten bizlerin eklediğimiz filmleri izlemeye bile vaktimiz olmuyor, sizlerin attığı yorumlara bile zor zahmet vakit bulup cevap verebiliyoruz ki girip süper falan yazalım, hem yorumların bir çoğu facebook eklentisi üzerinden geliyor yani kimsenin face’inden giripte süper diye yazamayız herhalde. Umarım aydınlatıcı olmuştur sizin için, “mal” gibi laflar da kullanmayalım, çok yersiz ve ayıp!!!

  6. mustafa - 2 sene önce demiş ki:

    Superman ; İnsanları kurtarıp dünyayı yok eden adam :) Abi adam harbi dunyada ne kadar bina, araba, ev ne varsa yıktı parçaladı.

  7. Umut Kaan Arslan - 2 sene önce demiş ki:

    patron eyvallah

  8. brkclk - 2 sene önce demiş ki:

    Film cok guzel arkadaslar sonucta cristopher nolanın parmagı var filmde, supermen reyize cok fena vucut yapmıslar basarılı bi oyuncu olmus 10/8

  9. uğur - 2 sene önce demiş ki:

    Admin çok teşekkür ederiz her ne kadar sinema çekimide olsa süperrr

  10. sda - 2 sene önce demiş ki:

    Bukadar berbat bir süpermen görmedim. Önceki serileri teknolojinin okadar kötü olmasına ragmen daha iyiydi. Gerçekten bir ton para harcanmış fakat adam gibi film cıkmamış. Batman yükseliyor çok çok iyiydi ama bu beklenen kadar iyi değil.

  11. Derviş Oktay - 2 sene önce demiş ki:

    sıtende ılk defa bır fılm ızlıyorum ve bu fılmı bıldıgım butun sıtelerden ızlemeye calıstım ama hepsınde cok kotuydu sendekı super goruntu ve ses artık sendeyım elınıze saglık habıre ızle admın

  12. pelesenq - 2 sene önce demiş ki:

    teknoloji ne kadar gelişirse gelişsin. ilk superman her zaman içlerinde en iyisi olarak kalacaktır… Çünki o 30 yıl öncede zaten uçabiliordu ama o zaman gerçek bir kahramandı… ve ben o zaman sadece 6 yaşındaydım… o işte bu yüzden benim tek kahramanım… ondan sonrakiler sadece rant… Amerikan emperyalizminin farkında değildim ben o zaman… ben o zamman çocuktum. bundan saf bi duygu var mı? Admin herzamanki gibi süpersin.. çok iyi bir çalışma olmuş…

  13. Şilan Güler - 2 sene önce demiş ki:

    deli

  14. TC Hüseyin Karaca - 2 sene önce demiş ki:

    harika

  15. egemen - 2 sene önce demiş ki:

    ya bir süperman comic hayranlarının oluşturduğu grup olmalı ve bir film çekilmek istendiğinde onlardan geçer not alınırsa yapılmalı..bu ne ya..bir süperman filmi bu kadar rezalet, mekanik ve süpermani çekici yapan tüm değerlerden yoksun yolur..filmin işlenişi, sahneler herşey o kadar berbattı ki anlatamam..arkadaşlar izleyemeyenler hiç birşey katbetmez..süpermeni bu şekilde hatırlamak istemezsiniz inanın..

  16. faik - 2 sene önce demiş ki:

    hi there
    nice movies but where is the subtitle english or maybe turkish ? 😀
    hacı alt yazı yok mu 😀

    • Habire Film izle - 2 sene önce demiş ki:

      altyazı eklenmiştir.

  17. Aliyeliz Basarak - 2 sene önce demiş ki:

    saolasın admin film güzel emegine saglık

    • Habire Film izle - 2 sene önce demiş ki:

      Hay klavyene sağlık 😀

  18. superman - 2 sene önce demiş ki:

    izleniyor fakat ingilizce altyazı yok burdan izlemeyin tavsiyem sinemada izleyin filmden bişe anlamazsınız efekleri flan güzel görüntü kalitesinden bişe anlaşılmıyor

  19. Onur Dalkıran - 2 sene önce demiş ki:

    Değerli Habire Film izle yöneticisi Böyle bir siteyi kurup insanların filimleri izlemelerini sağladığınız için teşekkür ederim.Yanlız izlemek istediğim film nerde ? Neden insanları kandırıyorsunuz neden fragman yerine filmi izle yazıyorsunuz ? amacınız para kazanmak ise insanların heyecanlanmalarını boşa çıkarmayın ya düzgün işinizi yapın yada yapmayın.

    • Habireizle - 2 sene önce demiş ki:

      Yorumunuz için teşekkür ederim fakat sizde sirek olarak kendi hatanızı başkasının üstüne atanlardansınız bu sebeple önce suçu kendinizde arayın Film fragmandan sonraki linklerde mevcut ilk defa sinema cekimi olarak biz yayınladık o kadar insan izleyebiliyor siz izleyemiyorsanız sizin gibiler için sitede bir konu mevcut lütfen onu okuyun dahada izleyemediyseniz biz gene kusura bakmayın deyip alternatif sitelerde şansınızı denemenizi rica ederiz.

      • ebu - 2 sene önce demiş ki:

        ne kadar sabırlı bir cevap
        sizin gibi sabırlı ve sakin olmak için bir servet öderdim.

        • Habire Film izle - 2 sene önce demiş ki:

          Teşekkür ederiz, Mecburuz 😀

    • Onur Dalkıran - 2 sene önce demiş ki:

      Ama bu mümkün değil ilk yorumumu yapmadan önce sadece fragman vardı..

    • Habireizle - 2 sene önce demiş ki:

      Facebook sayfamızı inceleyiniz filmi dün daha nete düştükten 1 saat sonra yayınladık ve aksamına facebook sayfamızdan duyurusunu yaptık

    • Habireizle - 2 sene önce demiş ki:

      Yani film dünden beri var ama sitemizde cache sistemi mevcut 2 3 gun once girmişseniz belki en son kaldığı şekli ile karşınıza gelmiş olabilir ama oda çok zor bir ihtimal.

  20. Hasan Dülger - 2 sene önce demiş ki:

    izleyen varmı?